Kroatien 2014

Första utlandssemestern någonsin. 
Att sätta larmet så tidigt tog faktiskt emot.. Simons mormor och morfar stod utanför med deras bil - redo att köra oss till flygplatsen runt 02.30. Var tvugna att vara på flygplatsen minst 2 timmar innan avgång.


Var nervös i bilen då vi fick problem med våra Boarding passes, men det löste sig på flygplatsen. Sedan blev jag nervös över om jag verkligen kunde ta med mig väskan på flyget haha, men efter lite ompackning så gick den ner där man kan kolla om den får plats! Tummen upp på det. 

 
Som bilden lyder - kö för att få gå på 
 
 
Men här satt vi båda två på flyget - överlyckliga över att vara påväg! 
 
Uppe i luten. Inte ett dugg nervös faktiskt! Tror dock Simon var lite besviken över det ;) Han försökte skrämma upp mig innan, men jag tror nog han skrämde upp sig själv hahaha. 
 
Här hade vi landat, vart iväg till Campingen för att lasta av alla saker. Sedan gick vi in till staden i Mali Losinj för att kolla runt och äta :D 


 
 
Man kan tro att klockan är typ 22-23 men den är bara 19.30. Solen gick ner 19.15 hahah 

Tror vi la oss runt 21.30-22.00 typ varje dag hahaha 

Fler bilder kommer imorgon :)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: