Inte min dag

Dagen idag har hittills inte alls vart min. 

På jobbet idag när jag skar tomater så slant jag till med knvien, eller så glömde jag väl flytta på fingret.. Skar i alla fall ett jack, inte så djupt eller stort men tillräckligt för att blöda satan och göra ont. Fick ha plåster under handskarna så det inte skulle blöda på maten som jag höll på att lägga upp!

När jag lämande disken till Jimmy..

Så körde jag vagnen full med smutsdisk över min vänstra stortå. Fysatan vad det värkte, men inget blåmärke fick jag i alla fall. 
När jag ska stänga hissdörren så dras den över högra foten. 

SUCK


När jag sedan kommer hem till S och ska upp för den allra sista trappen (han bor på tredje våningen) så missar?! jag trappsteget och ramlar. Så jag har sagt till mig själv att jag inte tänker sätta foten utanför lägenheten något mer idag. Aldrig. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: