Allt löser sig tillslut

Satt ute på balkongen med min mor, så tycker jag att någons telefon ringer. Tror det är min systers, men så insåg jag: HON ÄR INTE HEMMA. 
 
Jag rusar som en dåre till min telefon, men det är försent.. McDonalds hade ringt, och jag missade det.. Men jag ringde upp från hemtelefonen, då jag precis hade fått BAS på min telefon -.- 
 
Men, hon svarade! Lyckan är gjord. Och jag ska nu jobba mitt första pass! 

Så, på Måndag mellan 11-14 (tyckte hon sa 14) så kommer jag befinna mig i köket på McDonalds, på fredag/lördag så kommer jag åka ner på stan för att hämta mina arbetskläder. Ska bli sååå sjukt roligt sedan när cashen kommer börja rulla in! 

Jag var trött innan, men nu är jag klarvaken! 

 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: