Helgen som var

Den var vara för underbar! Och jag längtar tills vi ses igen redan.. 

I helgen så skulle jag jobba lördag och söndag, blev dock inringd på fredagen för att täck för en annan då hon var sjuk. Det var jobbigt att gå upp på söndagen, när man ser hur han ligger där och andas, sträcker sig lite när du går upp. Då vill du bara krypa ner under täcket igen. Och krama om honom. 

Men det var bara att jobba..  Och nästa helg så blir det jobb för mig.. Jag vill bara vara ledig och ligga i sängen hela jävla dagen och mysa. Bara slappa och få vara så sjukt jävla glad att han är min och jag är hans. 

Idag så åkte han iväg på road-trip med jobbet. Stockholm igen. De bor där för att vara mer effektiva. Och jag saknar honom så jag blir tokig.. 

Hur kan en annan människa göra en annan människa så sjukt lycklig? Fy satan vad jag tycker om dig!! 


Han målade mina tånaglar i helgen, jag skulle måla dom själv men han ville göra det. Åh min fina❤️


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: