En lista

Hur har din dag varit? 
Den har varit seg. Vaknade vid 8 och åkte in till arbetsförmedlingen för att prata med min handläggare. Tog typ 4 minuter hos henne, om ens det. Hann åka övergång på min bussbiljett, samt ladda busskortet och min telefon! Allt på under 20 minuter! 

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu? 
Om min pappa hade fått bestämma hade jag hetat Agnes. Men min mamma fick panik och tyckte det lät som ett tantnamn :) Hon tyckte jag skulle heta Petronella, jag som förövrigt tycker Agnes är ett fint namn!

Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt? 
Städa! Jag tycker det är jätteroligt att städa. Fixa i vardagsrummet, sovrummet,köket,  hallen och badrummet. Asroligt! 

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Jag skulle nog bli en sådan som tycker att varje sak ska stå på sin plats. Vara sådär riktigt petnoga med att bordet ska stå 30 cm från soffan tillexempel. 

Vad beställer du på krogen?
Rom & Cola. Lite knasigt eftersom jag inte tycker om läsk.. 

Vad har du funderat över på sistone?
När jag kan ta körkort och flytta hemifrån! 

Vad var det konstigaste som hände i helgen?
Det var nog när det var riktigt stressigt på jobbet i lördags, var pang på från morgonen! 

Vem är den mest kända människa du talat med?
Talat och talat, jag har sagt: Mätt och belåten? Hoppas det smakade gott. Ha en fortsatt trevlig dag!
Till Tomas Ledin

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Det var en gäst som sa följande när jag tog bort deras tallrikar:
Gäst: Oj, detta är ju nästan som hemma. 
Jag: Det är ju bra att det känns som hemma när du bor på hotell? 
Gäst: Ja, fast detta är bättre en hemma. Så blinkade han med ena ögat. 
Så började de 4 herrarna asgarva. Och jag också för den delen. 

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Vad sjutton jag ska ha på mig utan att se ut som en kärring eller en 15åring. 

Vad gör du när du är ledsen?
Jag stänger in mig i mitt rum och lyssnar på musik för mig själv, eller så tar jag en dusch och lyssnar på musik där.

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Osynlighetsmantel.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: