Sedan sist del 3

Del 3 på vad jag har gjort sedan sist. 
 
Jag har ätit godaste mackorna ever. 
LingonGrova 
Keso
Banan. 
Bättre blir det inte. 
 
Jag fick 7 röda rosor på ValentinesDay. 
Killen som skickade dom spelade förvånad när jag sa det. 
 
 
 
Skypat ännu mer. 
 
Kollat när Tre Kronor vann över Finland. Killen som jag skypar med, (övre bilden) bor i Finland och var inte glad när Sverige vann. 
 
Jag har varit nervös inför en jobbintrvju. 
 
 
Och imorse försökte jag leka snygg. Det gick sådär. Jag lyckades dock göra en kompis speachless, så någon kvinnlig kraft har jag allt. 
 
JUSTJA. 
 
Jag böt bild på facebook också. 
Från denna; 
 
Till denna; 
v
 
 
 
Det är vad jag har gjort. 
Dagens planer är att kolla efter en MYCKET försenad julklapp och födelsedagspresent. 
Och så ska jag träffa min jobbcoach. Såklart. 
 
Ha det gött!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: