Vilsen.

Den 7 juni så avslutades ett kapitel i mitt liv. Jag tog studenten. Slutade skolan. Efter 12 år i skolan. Så är allt bara slut. 
 
Som min pappa sa; "Det är nu ditt liv börjar"


Det är nu mitt liv ska börja och jag känner mig helt lost. Folk frågar mig vad jag ska göra. Jag vet inte. Jag vet inte alls vad jag vill jobba med. Jag vet inte alls vad jag vill utbilda mig till. Jag vet inte vad jag vill alls längre. 
Jag har tappat mig själv. Min identitet. Jag vet inte vem jag är längre. 

De andra i min klass åker utomlands. En ska gå bartrenderutbildning. En annan ska resa. En har flyttat hemifrån. Men jag då? Vad ska jag göra? Det vet jag inte. Jag måste hitta mig själv. Exprimentera. Prova mig fram. Vara egoistisk ett tag. Tänka på mig själv och min framtid. 
 
Kunna hitta mitt rätta jag. Den jag egentligen är. 

Kommentarer
Anjo

Det här är sidan om studenten som ingen berättar för dig om! Men för att göra det hela bättre, så kommer allt fixa sig. Vissa bara vet vad de vill göra, andra tar tid & ser vad som händer. Båda sätten är rätt & du har ingen brådska att komma på något. Det här med att livet börjar nu? Nej, livet har alltid vart igång men du har kommit till en ny del & där kommer du att hitta en ny version av dig själv du inte visste fanns
Kram

       http://anjo.webblogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: