En Lista.

Listan hittade jag här. 
 

Tio saker jag tycker om: 
- Dansa när jag är onykter
- Åka inlines
- Musik som får en att leva upp
- Djur med mjuk päls
- Victoria's Secret "Coconut Passion"
- Min kamera
- Få pengar
- Svenska filmen "Jag saknar dig"
- Smycken
- Sanningen
 
 
Nio saker jag tycker mindre om: 
- När jag inte hittar någonting att ha på mig
- Justin Bieber
- Folk som inte kan diskutera saker utan att klanka ner på andra
- Folk med stängt sinne
- Negativa personer
- Speglar
- Att Kapten Jack Sparrow endast är en karaktär
- Fulla människor
- Folk som inte bjuder på sig själva
 
Åtta bloggar jag läser: 
Kajsadahl's blogg
 
Johanna's blogg
Ida's blogg
 
iekw's blogg
 
Jean Dark's blogg

Amanda's blogg

Malin's blogg 

Fluffgänget's blogg
 
Sju saker jag vill göra i framtiden: 
- Veta vad jag vill
- Besöka Austrailia Zoo
- Åka till England och träffa Elina
- Ha ett jobb jag älskar
- Utbilda mig till något
- Resa till USA, Afrika
- Äga en hund
 
 
Sex saker jag är rädd för: 
- Förlora hela min värld. 
- Inte kunna göra allt jag vill göra
- Att inte få ett jobb
- Bli tvungen att bo hemma tills jag blir 21
- Bli allergisk mot hundar
- Att inte få köpa Simon när jag flyttar hemifrån.
 
Fem platser jag tycker om att vara på: 
- Naturen.
- Stugan.
- Bilträffar.
- Min säng.
- Festivaler.
 
Fyra ord som beskriver mig: 
- Envis
- Pessimist
- Sprallig
- Omtänksam
 
 Tre saker jag ser fram emot: 
- Flytta hemifrån
- Få körkort
- Få jobb
 
Två bra filmer: 
- Jag saknar dig
Intouchables (En oväntad vänskap heter den på svenska)
 
En bra låt: 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: