2013

Nu ska jag ta och göra som majoriteten av Sveriges befolkning redan har gjort. Skriva mitt 2012 i korta drag. Dock så har jag precis tvättat av mig sminket så ser lite dåligt. Därav kan stavfel förekomma.

Förra nyåret (2011) spenderades med en före detta nära vän till mig. Genom just den vännen så träffade jag S. Varför vi inte är vänner längre tänker jag inte gå in på då det är en utdragen handling som är mellan henne och mig. Den 10 januari 2012 så gjorde jag och S det offentligt. Med andra ord; vi berättade (snarare ändrade på Facebook) att vi var tillsammans. Alla var glada och både S och jag var så otroligt kära.

Året gick (väldigt snabbt, säker på att det var ett år och inte tre månader?!) och många saker hände. Både bra saker, och tråkiga. Men så är det alltid, och eftersom att 2012 var lite väl berg-och-dalbana för mig så hoppas jag att 2013 blir så mycket bättre! Under sommarlovet så fyllde jag 18 och gick på krogen för första gången. Dock så sög mitt sommarlov då jag lagom i början fick körtelfeber och kunde inte göra något alls. Speciellt inte äta eller dricka.

När jag sedan var frisk så var jag tvungen att ta det lugnt i 6 veckor. Så det blev utgång 1 vecka efter min födelsedag. Dock så var jag på kryssning med min familj en vecka innan jag fyllde år. Min första utgång har jag bloggat om tror jag, annars gör jag det sedan.

Sedan började jag trean och nedräkning till studenten började. Och pågår fortfarande. Jag har redan beställt studentmössan! Och så är det studentkryssning snart!

Mycket text blev det.. Så nu gör jag som S som ligger bredvid mig; sover och fortsätter senare idag.

God natt och gott nytt åt på er!


Kommentarer
Elin

kan du berätta mer om din förra vän? vill du bli vän med henne igen? och hur är eran sitvation nu?




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: