Skolfoto, klädkollektion och förolämpningar

Sicken dag det var idag! 
 
Gick upp imorse i en helt okej tid ändå. Han fixa mig utan att stressa för första gången på länge! (Att jag fick springa som en idiot till bussen räknas inte) Just idag, när jag för första gången brytt mig om vad jag har på mig på skolavslutningen, ja då regnar det. Och dum som jag är så glömde jag paraflaxet.. När jag väl kom till skolan så såg jag ut som jag vet inte vad. Sminket hade runnit på grund av regnet. Men, lyckades väl fixa det med torrt papper. Jag var ju dum nog och tog inte med mig sminket till skolan..
 
Fotograferna var helt ok faktiskt. 
 
Det negativa var dock att vi inte fick se bilderna som vi tagit. Man han bara sätta sig på pallen för att ta enskilda bilder så skulle man ställa sig och ta enskild. Snabbt var ordet! Och jag fick inget papper hemskickat till mig imorse, som man tydligen skulle ha med sig. Mitt kom på eftermiddagen när jag kommit hem från skolan. Great! För då behövde jag det verkligen.. NOT.
 
Såhär såg alltså jag ut idag då; 

Tycker ni som Mia? Att jag ser ut som en lärare? Första och sista gången jag har denna outfit då.. 
 
 
 
 

Kommentarer
Sami

Neeej du ser INTE ut som en lärare, hon kan se ut som en lärare jävla hon! <3




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: