Plugga var det ja..

Ja. Det var ju så att jag skulle plugga. För det hände ju verkligen - not. 
 
Imorgon så ska S sova över hos mig. På fredag så har vi nämnligen vart tillsammans i 8 månader! Tiden går så otroligt snabbt. Hinner inte med. Dessa 3 år på gymnasiet har verkligen sprungit iväg. Känns som att det var igår när man nervöst gick uppför trappan och in i skolan. Alla elever stod längs väggarna och stirrade på varandra. 

Så otroligt liten man var. Man såg så annorlunda ut och jag vet att jag i alla fall oroade mig för vad andra skulle tycka om mig. Tur nog så hade jag min högstadiekompis där också. Vi började nämnligen på samma skola. Hamnade dock i olika klasser.. Jag i Picasso och hon Chagall - dåligt på ett sett, men bra på ett annat. Lärde känna en massa andra människor! 
 
Helt sjukt att jag snart ska sluta. Idag så hade vi 3or ett studentmöte. Vi fick reda på när vi skulle få prova studenmössorna, om vi ska ha bal eller inte, vad rektorn har sagt, studentflak, champangefrukost, vart vi ska springa ut osv osv. Känner redan hur det flyger en massa pengar ut genom fönstret. Men det är ändå once-in-a-life-time, förhoppningsvis ;) 

Nu ska jag göra klart en uppgift i alla fall, och fortsätta kolla på Efterlyst på tv3. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: