HPV-spruta

Antingen så håller jag på att bli sjuk - som jag skrev igår.
 

Eller så är det en biverkning frpn HPV sprutan jag tog igår. Tur nog så var jag ledig idag. Fick dock en uppgift som jag inte har gjort än.. Men ska jobba klart med allt  som jag har att göra idag. Ikväll vid 20.00 så ska jag hålla på med Sickan. Och innan det måste jag städa mitt rum.. 

Usch. Hoppas verkligen att det är en biverkning från HPV sprutan! Har inte tid och vill inte vara sjuk.. Så otroligt tråkigt att vara sjuk.. 

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 19.00.
 

Då ska nämnligen Apple "avslöja" hur iPhone 5 ser ut. Dock så sägs det att den inte kommer heta iPhone 5 utan "New iPhone" dock så vet jag att jag alltid kommer kalla den för "iPhone 5" 
 
Det sägs att den ser ut såhär;
 

 
I maj så sades det även att en olåst - vit 16GB iPhone 5 skulle kosta 3,300 kronor då marknaden för mobiltelefoner är hård och konkurrensen stor. 

Men nu - kolla på The Middle och sedan plugga.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: