Vad ska man ha för mobil?

Jag har insett nu att jag måste spara ihop pengar till en ny mobil. 
 
Jag hade tänkt checka in mellandagsrean som blir iår om det finns några till ett hyffsat pris. Känns ju lite sådär att lägga närmare 3000 kronor på en mobil. Speciellt med tanke på att jag oftast tappar mina mobiler. Vet inte hur jag lyckas. Men på något höger eller vänster så lyckas jag med att kasta i väg den all världens väg.. :( 

Jag vill ju hemskt gärna ha en iPhone. 
Helst en iPhone 5, men det var väldigt många som ändå hade skickat in sin på lagning på grund av en massa orsaker så det känns inte så bra. Annars så har jag kollat in Samsung Galaxy s2 och s3. Nackdelen är väl att jag har för små händer och den mobilen är stor.. S hade ju dessutom en s2:a som krångla en massa. Segade, blev jättevarm, fastna och så. Så då blir man lite osäker. Vecka 46 ska dock Samsung släppa Samsung Galaxy s3 Mini. Dock så skulle priset på den vara 3500 kronor. Det känns - sådär.. 

Har du något förslag på bra androidmobiler? (Om vi utesluter iPhone då ;) ) 
 
Ack så fin. Men hua vad dyr!
 
Den till höger är Samsung Galaxy s3 och den lilla är, ganska uppenbart Samsung Galaxy s3 Mini!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: