Snuvig näsa och englandsresa

Mår som jag mår. Helgen har vart relativt bra. 

Har inte gjort särskilt mycket vad jag vet om? Känner mig så otroligt borta i skallen att jag blir galen! Eller, jo. Jag möblerade om i mitt rum. Och städade åt sickan samt fiskarna. Och möblerade om åt fiskarna. 
 
Hämtade hem en sak i trosdags också! Åh. 9 veckor kvar! Sedan får jag hämta 3 saker. Saker är väl fel sagt, men åh. Jag längtar så jag blir tokig! 

I fredags så följde jag med S till köping, håller alla tummar nu! Hoppas hoppas hoppas. Näsan min rinner, och det är fruktansvärt irriterande. Jag klär på mig en massa - blir alltid sjuk. Mina syskon kan gå i endast t-shirt till skolan och blir aldrig sjuka. Eller, mer sällan. Suck. Ingen förskylning vill jag ha! JAG HAR INTE TID. 

Men det bryr väl inte förskylningen sig om? För varje dag som jag går upp så är jag mer öm i kroppen än vad jag var dagen innan. Hohoho, vad jag klagar. Klagkärring nummer ett? 

Förresten!
 

Om ni inte har sett den. Kolla på den, den finns att köpa - eventuellt ladda ner om man vill vara så olaglig. Jag, eller S hittade den på youtube. Någon har lagt upp den där, hela. Den är så fin! Kolla på Rännstensungarna. 
 
 
 
Just nu så vill jag bara hem. Och bädda ner mig i sängen. Och äta godis och kolla på film. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: