Lycklig tjej!

Den stationära datorn lever sitt egna liv.
 
Med andra ord; Den gör som den vill och inte som jag. 
Att föra över bilderna som jag tar med min kamera och sedan till datorn är svårt. Den stänger av sig, tjuter, stänger av sig, startar om osv.

Dock så har min skoldator en programvara som är "för ny" för min kamera. Dock så kom min syster Johanna På att man kan ju faktiskt kan överföra bilderna till iPhoto. Great! Direkt till datorn tänkte jag. 

Bara det att när jag för över bilderna till min mac. Vad händer då? Jag fotar i RAW och älskar det. Men när jag förde över bilderna till iPhoto så blev de till JPG. 

Men nu hittade jag, på nätet. Hur man kan få bilderna till RAW igen :D 

Lyckligare tjej får man leta efter nu! 
Nu blir det att fixa alla bilder till RAW och sedan, redigera! 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: