Det är stressigt nu. Kompis.

Så otroligt stressigt! 

En massa saker innan julovet som är om typ 6 veckor ska hinnas med. Ska få klart allt jag har så att jag kan vara ledig med bra känsla! Och inte ha lika mycket panik som jag hade under höstlovet. UF företaget börjar komma igång och det är bra. Det hjulet är i rullning. Är dock en hel del kvar.. 

Engelska texten som jag har skrivit skulle upp på hemsidan igår, men måste läsa igenom den och göra en ordlista på ord som är lite "svårare". Så det ska jag göra alldeles strax. 

Lektionerna i skolan hinner jag i alla fall utnyttja till fullo. Idag kom jag en bra bit på färg och form, så nästa vecka kan jag äntligen göra mitt screentryck. 

Nej, bäst att sätta igång med engelska texten nu. Så att jag blir klar! Sedan är det bara att sätta igång med nästa arbete. Men vad ska man välja?!

 
Ni får en charmig bild på min kanin. 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: