Då var det över.

Stressen över klädkollektionen är nu över. Istället så kommer snart en ny stress komma.
Den 21 februari blir det en till Modevisning på Konstmuseumet i Västerås. Det är ungefär 4 månader dit. Jag skulle kunna fortsätta på denna kollektion. Men jag ska påbörja en ny istället. 

Det ska bli otroligt kul faktiskt. Jag hann ju som sagt endast med 3 plagg denna gång. Förhoppningsvis så hinner jag med flera till nästa. Det ska nog bli så enkelt som möjligt. Men ändå snyggt. 
 
Idag är det söndag, och tyvärr så kan jag inte hitta på mycket eftersom att jag min smartskalle låste in min plånbok i skåpet igår. Kom på det när jag redan satt på bussen.. Smart tjej. 

Nu ska jag ta och gå upp från sängen och se vad denna dag har att bjuda på. Vi hörs! =)
 
Alla olika delar till skjortan..

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: