Religion

Sitter i skolan och har religion. Jag har 1 timme och 45 minuter på mig att göra en uppgift.
 
Egentligen två, men jag vill helst inte filma mig själv när jag sitter i skolan.. Detta är sista lektionen i religion. Dock så har jag ända fram till söndag på mig att bli klar. Men jag ska bli klar så snabbt som möjligt. Efter religionen så har jag matematik, och det är sista matematiken för denna vecka!

Jag ska se till att bli klar med alla ämnen, (utom matematiken då) till jullovet. Vi börjar ju ändå med nya saker efter jul.. Och så ska jag jobba med matematiken hemma under lovet också. För det ska fan gå! Visserligen så vill jag ha ledigt, men det ska bli ännu skönare att faktiskt kunna sova utan att känna press över matematiken. Det finns ju ett "Hjälp Center" för den som behöver hjälp med matematiken..
 
Jag slutar klockan 16.00 och har lunch halv 12. så vid fyra är jag otroligt hungrig, igen.. Och matematiken börjar 17.00-19.00 så det hinner/orkar jag inte gå på. Dock så hittade jag deras hemsida! Och där finns det exempel samt hjälp. Så då kan jag sitta hemma och jobba. Så ska jag, förhoppningsvis klara av matematik C! Nej, inte förhoppningsvis. Jag ska! 
 
Om du också behöver hjälp med matematiken så läs HÄR! Även du som går i årskurs 7-9 kan använda denna sida som matematik hjälp! Det finns också videoklipp där en lärare går igenom hur man räknar, och det bästa av allt. Du kan se den om och om igen! Tills du förstår hur man ska göra! Det är helt gratis och du behöver inte registrera dig på deras sida heller! 
Bättre än så kan man inte få det, ellerhur? :D
 
Majs och jag blev såhär glada när vi såg det! 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: