Magsjuka på G?

Imorse när jag vaknade så mådde jag inte så dåligt. 
 
Jag gjorde mig iordning och kände mig bra. Vid nio tiden så började jag må illa, jag frös och låg bara i sängen. Jag kollade om jag hde feber, den var inte hög men var påväg att få feber. Tog en ibumetin tablett och gick tillbaka till sängen. Febern har gått ner men illamåendet kommer och går. 
 
Jag mailade min lärare och förklarade läget. Då hade jag fått meddelnade från en annan lärare som jag hade förra veckan.. Hon har fått magsjukan. Då kändes det; Jippi! Så, jag hoppas att om jag blir sjuk, så blir jag det nu. Inte sedan. Självklart vill jag inte bli sjuk alls men om jag nu måste menar jag.. 

Jag har ätit lite idag och det har jag fått behålla i alla fall. Så det känns bra. Ska ta och äta lite nu tänkte jag, men jag undviker ren mjölk och vatten. Dricker bara jucie. 
 
 
Upp och hoppa, dax att äta lite mer. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: