Lite Wanties ♡

 
Klicka på bilderna så kommer du till sidan där de finns! =)
Snyggare jacka får man leta efter. 
Kan dock bli lite jobbigt med en jacka med nitar, så en neutral sitter fint det med! ;)
 
Tröttnar på att sova i förstora t-shirtar hela tiden..
Så, därför skulle dessa två sitta fin fint! 
 
Eller dessa mysisar! Gosh. Vill ha, so bad! 
 
Tror att denna blir lite bättre att ha en ihoplindade benvärmare ;)
Eller vad säger du Johanna?
 
Jag vill bara så ha ett stativ, kommer bli drygt att bära med det överallt, men jag har insett, I need it so much! 
 
En egen ögonbryns penna. I Light brown såklart! 
 
Viktigast av allt, en egen ögonfransböjare! I guld, inte silver eller mörkare silver. Då ser vi inte skillnad på dom. 
 
En ny mascara skulle också sitta fint.
 
Eget solpuder. 
 
 
Sedan en smyckes arm i svart eller vit, helst svart. Vet att glitter sålde sådana förut, men kan inte hitta några nu. Får kolla på stan och se om dom säljer sådant. Inget smyckesTRÄD. Det finns, och det önskar jag mig inte =)
 
Lite tips till den som nu vill köpa present till mig ;) 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: