All over the room!

Själv sitter jag tryggt i sängen och håller koll på en liten fisråtta. Nämligen Majs. De andra 3 är påtok för fega för att springa. Eller, ja Ikaros tror jag inte mår så bra, så låter hon vara ifred och sova. Tänkte att de ska få springa av sig på riktigt nu. 
 
Tänkte även fota men det sprack ju då Majs inte alls vill bli fotad! De andra blir helt plötsligt rädda för slutarljudet. Äsch. Fisråttor.
 
Om jag inte hade vart så lat idag och faktiskt pallrat mig iväg till netonnet och köpt det satans kamerastativet så hade jag kunnat fota lite saker med längre slutar tid. Men jag var som sagt, förlat. Imorgon ska jag i alla fall, oavsett väder! Har två saker jag ska köpa där, kul att bära hem det sedan. Näe! 
 
Imorgon borde mitt nano-simkort komma. Gör det inte det så blir jag seriöst arg. Som jag vet inte vad. 
Nej, nu måste jag kolla vart Majs tog vägen, hon försvinner så snabbt. Och så blev hon tyst, gör säkert något som hon inte får!  
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: