12 - 12 - 12

Idag så var jag hemma från skolan. 

Imorgon ska jag dock gå. Har städat buren åt råttorna, det stank verkligen i mitt rum.. Sedan så flyttade jag ut Sickan och råttorna för att vädra ut mitt rum. Jag hade fönstret öppet i 3 timmar.. Så nu lär det inte lukta! 

Imorgon är det den 13 december, alltså Luciadagen. Idag så har jag kollat på Mysteriet på Greveholm. Den från 1996, så otroligt rolig! Tänk, snart är det julafton. Och sedan nyår. Nej, nu måste jag fortsätta med mitt religionsarbete och sedan hoppa in i duschen. Ska sova med en hår donout i håret idag, så att jag har lockigt hår till Lucia imorgon. Skojs skull och lite annorlunda! 
 
Vet inte om jag har laddat upp den förut men ni får se den igen. Min fina lilla tös♡
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: