Full av ideér!

Men kommer inte dela med mig av ideérna än! Ska genomföra det själv först ;)

Men fortsätt att kolla in så får jag se sedan om jag delar med mig av det, om det blir bra så är det klart att jag delar med mig av det! Imorgon är det skola igen. Dock sista dagen för denna vecka. Jag är nämnligen ledig på fredagar då jag inte har några lektioner! Så himla skönt, dessutom så fyller mami år på fredag och vad är bättre än att jag är hemma då?


Jag åkte ju ut till erikslund idag.. 

Kändes inte särkilt värt då pumpen som jag kollade på åt mina fiskar, en sådan hade jag redan.. Funderar på om jag kan köpa Zebrafiskar. Jag vill så gärna ha dom, särskilt med slöja så de får längre fenor. Så vacka! Meen.. Jag har ju Platy Sunset också. Skulle det verkligen passa? Jag är ju sådan som helst vill ha en fisksort i varje akvairum. Får väl starta ett till akvarium då ;) 



Zebrafisk - Dock utan slöja, finns verkligen ingen att hitta på nätet med slöja..
 
Och denna.. Jag har ju denna gul/orangea fisken. 7 stycken faktiskt. Men är osäker på om de passar tillsammans. Vad tycker du? :)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: